Необхідні документи для вступу до санаторної школи
Зарахування учнів (вихованців) до санаторної школи оформлюється наказом директора на підставі заяви батьків або інших законних представників учня (вихованця) та таких документів:
- копії свідоцтва про народження дитини;
- довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о “Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;
- карти профілактичних щеплень, заповненої за формою первинної облікової документації № 063/о “Карта профілактичних щеплень”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10 січня 2006 року № 1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2006 року за № 686/12560 (надається за умови відсутності медичних протипоказань до проведення профілактичних щеплень);
- висновку шкільної медико-педагогічної комісії;
- витягу з історії хвороби дитини;
- індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (для дитини з інвалідністю);
- висновку лікарсько-консультативної комісії медичного закладу (за наявності);
- висновку обласного дитячого пульмонолога;
- особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти окрім дітей, які зараховуються до 1-го класу;
- копії рішення органу опіки та піклування (для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування) та інші документи, передбачені чинним законодавством України для цієї категорії дітей