Поринули у світ можливостей ІТ-технологій
13 лютого 2023 року Kharkiv IT Cluste, громадська організація, яка формує і розвиває ІТ-середовище регіону, для учнів 9-11-х класів Кочетоцької санаторної школи провела адаптовані профорієнтаційні ігри по професіям в ІТ – Kids2IT. Старшокласники дізналися, як працює IT та навіть змогли спробувати себе в ролі справжнього айтівця! Учні стали розробниками проєктів: Product Owner, Business Analyst, Designer, Hardware developer, Software developer, QA (тестувальник), Sales Manager, Project Manager. Вони настільки поринули у світ можливостей ІТ –технологій, що не помітили, як швидко пролетіли 2, 5 години. Більшість учасників цієї зустрічі захотіла і в подальшому розвивати свої навички в ІТ- сфері.
Обери професію своєї мрії
У проєкті з такою назвою взяли участь одинадцятикласники нашої школи у січні 2023 року. Цей Всеукраїнський проєкт з профорієнтації та побудови кар’єри започаткований і запроваджений Міністерством освіти і науки спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
За підсумками онлайн-тестування учні визначили свою схильність до різних сфер професійної діяльності. Деякі були здивовані своїми результатами, тому що не очікували, що мають схильність до певних напрямів професійної діяльності. Це, звісно, розширило коло вибору майбутнього.
Також діти отримали інформацію про типи інтелекту в розрізі їх придатності до напрямків професійної діяльності, визначили стресостійкість та індивідуальні риси особистості, дізналися про обґрунтовані способи професійного застосування наявних креативних здібностей. Також старшокласникам було надано список професій з коментарями та дорожня карта, що допоможе визначити індивідуальну траєкторію майбутнього навчання.
Вміти вчитися – важлива навичка сьогодення
Ще у давнину афінський поет-драматург Менандр зазначив: “Добре тому, хто навчився вчитися”. А чи вміємо ми вчитися? Що для нас навчання? Відповіді на ці питання шукали учні нашого закладу разом із педагогами у жовтні під час тематичного тижня “ВЧИМОСЯ ВЧИТИСЯ”.
Так, другокласники влаштували фотовернісаж “Вчимося вчитися у форматі дистанційного навчання”. Учні ж 4 класу переглянули мультфільм “Для чого потрібне вміння вчитися” і отримали відповіді-підказки на це питання. А п’ятикласники під час відвертої розмови зізналися, що для них важливіше: оцінки чи знання? Учні 8 класу взяли участь в експрес-опитуванні “Який формат навчання вам подобається більше і чому?”.
Дев’ятикласники, в свою чергу, звернулися до витоків народної мудрості і обмінялися думками щодо розуміння вислову “Вік живи – вік навчайся”. Учні 10 класу під час інформаційного дайджесту отримали цінні поради від професорки Оклендського університету, дослідниці, викладачки онлайн-курсу “Навчитися вчитися” (“Learning how to learn”) Барбари Оклі. А згодом поділилися один із одним і власними “фішками” та лайфхаками, які допомагають у навчанні. Не залишились осторонь і випускники. Вони ознайомилися із цікавинками, які поліпшують атмосферу навчання в школі та обговорили найкреативніші з них.
Можливо, учасники заходів і не знайшли остаточної відповіді на питання “Чи вміємо ми вчитися?”, але принаймні зрозуміли точно, що процес навчання – це не просто час, це ще й зусилля, наполегливість, старанність, відповідальність.
(Інформацію узагальнили учні 10 класу, вихователь Надія КЛЯТ)
Підписано меморандум про співпрацю Кочетоцької санаторної школи та Kharkiv IT Cluster
Наша школа приєдналася до участі в ІТ-проєктах: підписано меморандум про співпрацю Кочетоцької санаторної школи та громадської організації Kharkiv IT Cluster.
З директорм школи Наталією Володимирівною предстаники Kharkiv IT Cluster обговорили актуальність професій в ІТ, важливість діджиталізації і основні напрямки співпраці:
-
профорієнтація школярів
-
підвищення кваліфікації вчителів у сфері цифрових технологій
-
інформаційна допомога батькам.
Розвиток IT-технологій вимагає нових знань у сфері IT. Ми дуже раді, що будемо отримувати актуальні знання і використовувати їх в навчальному та позаурочному процесі 🚀 Сподіваємося, що спільні заходи будуть сприяти розвитку учнів та розширять спектр напрямів роботи школи.