Сучасна школа — це коли щодня вчаться не тільки учні, а й вчителі
Андреас Шляйхер.
Саме під таким девізом 25 березня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради. Однією із найважливіших характеристик вчителя у наші часи є цифрова компетентність педагога. Сучасний вчитель повинен володіти певним рівнем інформаційної та цифрової компетентності, щоб ефективно використовувати цифрові технології у своєму навчанні та орієнтуватися в цифровому ландшафті освіти, що постійно розвивається. Сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом: в умовах воєнного стану саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому одне з питань педагогічної ради було присвячене темі «Розвиток цифрової компетентності педагогів – шлях до успіху в умовах модернізації освіти».
Чотири творчі групи на чолі з керівниками МО провели майстер-клас. Методичне об’єднання природничо-математичного циклу представило досвід роботи з теми «Організація групової роботи в ZOOM». Крім демонстрації напрацювань кожного вчителя, керівник МО Даниленко Н.М. покроково пояснила весь процес ділення на групи по сесійних залах і провела практичну роботу з усіма членами педколективу.
Методичним об’єднанням гуманітарного циклу було розкрито тему «Використання сервісу Learningapps». Члени педради познайомились з конструктором Learningapps, призначеним для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Творча група продемонструвала використання цього сервісу на різних предметах і на різних етапах уроку.
Методичним об’єднанням вихователів і класних керівників 5-11-х класів була представлена робота з дошкою Padlet та сервісом Wordwall для створення інтерактивних вправ та його подальшої інтеграції в GooglClassroom. Керівник МО Клят Н.В. поділилася власним досвідом щодо адаптації цього сервісу для здійснення виховної роботи.
Методичне об’єднання вчителів і вихователів початкових класів, розкриваючи тему «Штучний інтелект-джерело ідей для ефективного навчання», зібрало ідеї використання ШІ у школі, що допоможуть учням навчатися ефективніше, а вчителям звільнитися від рутинної роботи. Болотна О.О. розглянула можливості та переваги використання штучного інтелекту в початковій школі.
Члени педради набули практичного досвіду щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі і зробили ще один крок в підвищенні цифрової компетентності.